, Universidade Federal de Santa Maria, Brazil
-
Educación Física y Ciencia Vol. 19 No. 2 (2017) - Articles
Motor Decision in Collective Sports Games: implications from the Praxic’s Comunication
Abstract HTML (Português (Portugal)) PDF (Português (Portugal)) -
Educación Física y Ciencia Vol. 19 No. 2 (2017) - Articles
Initial training and initiation of teaching: an analysis from the subproject PIBID Physical Education
Abstract HTML (Español (España)) PDF (Español (España)) -
Educación Física y Ciencia Vol. 21 No. 3 (2019) - Articles
Teacher Socialization and pre-professional experience
Abstract HTML (Español (España)) PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) -
Educación Física y Ciencia Vol. 23 No. 1 (2021) - Articles
Gender, Sexuality, and training in Physical Education: teachers’ and students’ perception in a school project
Abstract HTML (Español (España)) PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) -
Educación Física y Ciencia Vol. 21 No. 3 (2019) - Articles
Teacher Conceptions about Health Education in Primary Education
Abstract HTML (Español (España)) PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) -
Educación Física y Ciencia Vol. 22 No. 2 (2020) - Articles
Motor Praxeology and Soccer: Internal Logic and indications to the teaching-learning-training process
Abstract HTML (Español (España)) PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))